03 February 2011

Tipp jaTäpp

Tipi jaTäpi elud ehk kuidas kõik alguse sai. "No kõik sai alguse sellel päev, kui me tööle läskime..ja nüüd on igapäevane annus Saku Hele veeni"

Peaaegu kuu aega on eelmisest postitusest möödas ja põhjus on lihtne..mõned asjad lihtsalt ei kannata päevavalgust ja me ei ole julgenud neid siia kirjutada...aga kõik algas sellest kui tuli Burton oma pidudega. Mariell ja Tiia käisid siin ja see oli eriti cool, mis tähendas kahte lisa eesti tsikki väikseses Laaxis lammutamas..ja korralikult ! aga üks pidu oli isegi suhteliselt tagasihoidlik kõige parema muusikaga, mida mängis Frederik Kalbermatten. Siis oli neljapäev kui tulid Mariell ja Tiia siia ja meie töökoht oli jälle kinni ning saime mäepäeva kõik koos nautida. Reede oli mul vaba päev ja see oli vist kõige pööörfim sõidupäev üldse. Alustasime eriti vara e. kell 8 läksime juba ülesse. Esimesed runida päikese tõusuga ja freesitud rajal teha on ikka kõige parem. no igatahes käsime kõige tipus ära ja nautisime puudrit jne ja siis lõuna ajal läksime võistlust vaatama ning nägime meeste slopestyle finaali. Sick! Pärast läksime parki natukeseks ja koju...sest õhtul oli piduuuuuuu. Ja see pidu läks käest ära. juhtus mis juhtus. Laupäeval tööl olles ütles Reelika Maarjale, et nüüd on kõik. me teeme challange et kaks nädalat meie alkohooooli enam ei tarbi ! Maarja oli täiega nõus. Ja sellest päevast peale algas meie kaks nädalat nolifer elu. Käisime jooksmas ja läksime kell 20 magama. Maarja vaatas päevas u 100 osa How I met your motherit ..ja õhesõnaga pikutasime ja olime mega igavad. Töö juures kõigile meeldis, et me kaks hullu jälle pohmellis töö oleme ja iga asja peale naerame ja üldse jaurame. Ja järsku olime nii vaiksed ja töökad ja korralikud :D aga no meil oli seda vaja. Kui 2 nädalat täis sai, siis meil polnud enam üldse raha ja asjaolude sunnil pikenes meie challange kuni kolmapäevani..mkmmkm...mis oli siis eile. Eile andis meie kallis töökaaslane Heiko meile raha, et latsekesed saaksid peole minna. Toimus taaskord kurikuulus staffparti. Kahjuks ma ei hakka meie lolluseid siin paljastama ja jätame peodetailid enda teada (nii palju kui me neid isegi teame)..aga mulle tundub et peab seda challanget vee pikendama nagu näiteks eluaegseks alkoholikeeleks, sest vennad lähevad hulluks ära :D ! Maarjale läks eilne pidu maksma ühe arvuti hinna, sest vend astus öösel koju tulles oma arvutile lihtsalt peale ja ekraan on täiesti puruks :S ..et jah. karm. Nüüd ta kõnnib toas tegevusetult ringi ja ohkab sügavalt :D hahaha.
Aga kõigekõigekõigeee coolim uudis on see, et CYPRESS HILLI tuleb siia 19 veebruar JA ME SAIME PILETIIIIIID. woooohoooo. Väga hullll, et selline üritus siis toimub!