18 December 2010

Et oma fännid ikka õnnelikuks teha!

...kirjutaks siis natuke oma fääääbist elust. Reedel oli kogu Vorabi rahval vaba päev. Tuul oli üleval lihtsalt nii tugev, et inimesed lendaksid raja pealt minema. Läksme siis kõik mäele. Sõitsime koos ühe lauatsikiga ja ühe suusatajaga. Leidsime lõpuks ühe tsiki veel kes ka parki sõidab, äge! Kell 10 hommikul olime juba mäele minemas, tavaliselt me alles ärkame sellel ajal. haha. Aga twitter oli eelmine õhtu teavitanud, et üleval on väike beebihüpe, butterbox ja mingid asjad veel välja toodud. Olime niii exited, et lõpuks saab nats parki sõita. Kui me ülesse jõudsime oli vääääga halb ilm. Jube tuul, ja enda ette nägi 5cm. Et jah, pargi isu kadus ära. No mis seal ikka. Külmetasime siis mõned runnid, vahepeal tegime paar lonksu jäägerit, et sooja saad...ja siiiiis tuli päike välja, tuul kadus ja ilm läks ükskõik kui heaks. Noniiii, kohe oma parginõlvale. Eriti mõnus oli ühesõnaga. Siis tegime selles hiiglaslikus halfpipes paar runni, no mine metsa, ma pole kunagi nii kõrgele paibi ääres läinud, peaaegu oleks juba airi saanud aga no ei taha mingi 4 m vabalendu vastu jääseina kukkuda. veeel. varsti võibolla tuleb isu. Ja siiiis läksime puuudrisse. Mis oli, ma usun, minu elu parim offpiste puudrirun üldse! Ja see polnud lihtne offpiste, päris palju hüppeid ja kände ja kive ja väikseid kuuski jäi ette + lumi kuni vöökohani. Mõnus, mõõõõõnus ma ütlen. Igatahes oli üks kõige ägedamaid mäepäevi so far.
Õhtul. Oli vaja pubisse minna. Indy bar. Ilmselt lemmik baar Laaxis. haha. Soojendasime veits jäägeriga, mida me jõime magneesiumi tabletivedelikuga :S sest lihtsal red bull on liiga kallis ja me ei viitsinud poodi ka minna. Nii. Alumisel korrusel on selline klubitaoline pleiss. Laaxi Balou! Ja mis rahvas. 90% olid mehed. Rahulikult, tüübid tanstivad, panevad joindi ette ja suitsetavad. Ja nii ongi lihtsalt. Kõik koguaeg suitsetavad siin. Ükskõik, kuhu sa ei lähe, weede aroom saadab sind. Lõpetasime oma õhtu juba kell 1, sest kaardiamakse ei toiminud ja tüdrukud ei saanud edasi juua, ilmselt nii pidi olema. Teinekord jälle. Seal pidid mingid staffipeod olema. ma ei taha teada, mis saama hakkab.
Täna oli ametlikult siin talvehooaja algus ja juba rohkem tööd kui neljapäeval. Päris palju rahvast käis ja saime ringi jebida. Meist Maarjaga saavad siinsed nõudekoristajastaarid, ma veel ütlen! hahaha. Meil tiimitöö klapib ja kärutasime oma "autoga" ringi ja jaurasime ikka korralikult. Nii hea on oma keeles rääkida ikka. Inimesed on kõik väga sõbralikud ja naeratavad ja tänavad niiii südamlikult kui sa neilt need tühjad nõud eest ära võtad:D! Me võiksime koguage seda tööd teha, saime isegi tippi 1,20 franki. hahaha. 15 krooni. vabjseeeeee.
Homme on meil plaanis pärast tööpäeva oma resto juurest run alla sõta. 15 km, mis koosneb enamikus veel avamata nõlvadest ja see pidi pääris sketchy olema + me peame päris kiired olema, kuna sellel ajal läheb juba pimedaks, et metsa vahel ei taha ööbida kui -20 väljas on :D Sain isegi oma naabripoisilt vanakooli triikraua ja vaha, et koduste vahenditega oma lauale hooldus teha, et ta mul homme kenasti lippaks.

Stay tuned!
(a jo ma olen Reelika, sest mingitel salapärastel põhjustel minu gmail konto blokeeriti, mhh?)

No comments:

Post a Comment