10 December 2010

What a f**king day!

Tänane reedene päev algas meil nii, et passisime kella 12ni How I met your motherit, lihased juba mahedalt valutavad ja selline puunuku tunne on ..ja vaatasime kuidas välja slihtsalt langes ja langes ja langeeees lund. Siis läskime mäele. POWDEEER. ja korralik. Terve päev veetsime puudriväljadel ja siis tuli Maarjal geniaalne idee seda kõike pildistada. Tegime siis paar pilti ja vaatasime, et oh, eriti äge metsarun ja keerasime rajalat ära. Väga hea valik! Olime siis metsa sees, nabani puudris ja edasi minna enam ei julgenud, sest siis oleks veel rohkem orgu vajunud, hakkasime siis ülesse tagasi matkama. Jõudsime isegi vist tund hiljem tagasi rajale, mõlemil vere maitse suus. naiss. Lets do that again! Aga siiski, äge oli! :D
Aga päeva parim osa oli veel ees. uiiiiiiii. me oleme mõlemad adernaliini ja eufooria üledoosi saanud. Nimelt käisime siis Freestyle Academis oma esimesel sisepargi treeningul täna. Kartsime täiega, sest see dropp sinna kikkerisse on pealt vaadates nii jube, ma ei saanud öösel magadagi sellepärast, süda oli täiesti paha. hahahaha. no nii hull polnud, aga ikka päris kriipi... No mul ei ole sõnu. Esiteks meil oli eriti äge treener, kõik olid nii ägedad ja sõbralikud ja abivalmis. Alguses oli batuuditreening - tegime nats harjutusi ja hüppasime sinna svammide sisse. Sealt on niiii raske välja saada:D Siis panime lauad alla ja läsike selle snowflexi peale tunnetust harjutama. Päris valus asi, kui kukud ja käe maha paned. Siis harjutasime paar korda seda otse laskumist ja oli aeg minna sinna üesse pukki:D Ja ei olnudi jube, vaid oli eritiiii äge. Ühesõnaga sinna me kolime sisse, ostame aastakaardid ja veedame kogu oma vaba aja seal. Ja selline koht asub meie maja kõrval. Mis saaks veel parem olla.
Siis nüüd käsime pizzat söömas, pärast nii ägedat päeva pidime tähstama ju. Nüüd on tuttu minek, sest isegi käsi ei tõuse, et seda juttu siia kirjutada.
Homme teeme rahulikuma päeva ja läheme vaatama Juunioride Openit, mis toimub selles hiiglaslikus Halpipe'is, siis on veel testipäev, saame Burtoni, Lib Tech/Gnu, Salomoni ja Völkl varustust proovida ning õhtul on mingi movie premier ja pidu. nakanakanaaa