14 December 2010

Tutt tõmbas mäel kivi

Pöörfi päev. Avastasime uue runi. Mega mõnus mingi 12 km järjest laskumist ja puudri välja.
Aga alati peab millegi hea juures midagi sittta ju olema.
Pärast sõitu jäime alla hängima hetkeks. Ja nägime jälle seda pilusilmade chinakate kampa mööda kõndimas- jube inetud näevad välja- pisikesed lühikesed junnid ja niiiii räpp riietega et nad võiksid tänavapuhastajad olla.
Mu laud oli minust tükk maad eemal, ja nad jäid kõik mu Tutti juurde seisma ja vaatasid seda nagu maailma ime. Me Reelikaga ei saanud nagu aru, et mida nad pilutavad seal. Ja siis tundus, et nad imestasid mu laua stance´i, mis on minu pikkuse kohta ju norm. laiusega. Aga nende jaoks oli see vist pikem kui Niiluse jõgi. :D
Ma kirusin neid naljaga omamisi. Ja teate mis kogu selle mu õeluse tulemuseks?
Nad raisad pilutasid vist oma silmadega mu Tutti põhja sügava kriimu.

Oi kui ma seda koju jõudes märkasin, lõi mul ausalt öeldes katuse pealt ära. Silme ees keerlesid raha märgid.
Läksin siis Tuttiga hooldusesse ja seal öeldi mulle alguses 70 franki parandamise eest- hing jäi kinni hetkeks. Mõtlesinn, et no mis siis ikka, et ära vaja ta haavad parandada ju. Sest kui oleks taga homme edasi sõitnud, siis võinuks see juhtuda, et niiskus ja lumi lähevad laua põhja ja löövad mul kogu põhja lahti. Olen seda juba kogenud oma eelmisel laual.
Kassa juures tuli mul meelde ju, et meil on need personali kaardid, millega saame igal pool soodustust, ja nii ka seal. 70-st frangist kujunes lõpuks 30-e frangine hind.
Olen oma Tutti peale selle kahe nädala jooksul juba 60 franki maksnud.
See on see kui Tutt mäel kivist üle tõmbab.
Jälgige ikka millega te lauad mäel tegelevad ja millist kivi sihivad.

No comments:

Post a Comment