09 December 2010

Ma ei jõudnud närvi minna.

Neljapäeva hommik, üheksas detsember, guten Morgen Laax - kardinad valla, avanes imeline vaade- tihedast tihkem lumesadu. See tähendas puudrit, tuult ja zero nähtavust.
Pudrud sisse, tee peale, riidesse ja mäele. Väga tormine, tuuline, lumine ja märg- polnud hea. Vaatamata sellele hea oli ikkagi.
Mäe all arvas proua Angelstok, et võik ju proovida seda boxi seal metall treppide vahel. Seda ma tegin. Peale minek oli ebameeldivalt külje pealt, mis polnud just kõige kergem. Kolm on kohtu seadus, sain boxile peale, ja lohisesin nina ees sealt alla, pluss uperkuudiga mööda metall treppi - põmaki.
Ja mis siis kogu selle proovimise tulemus? Klamber tagant katki.Jälle minul? Jälle see Jäpe!
Miks ma ei jõudnud närvi minna????
Sest kohe oli asjale lahendus. Suusahoolduse ruumis leiti kohe mulle uus jupp asemele. Uue jupi eest maksma ei pidanud, sest andsin oma vana neile. Küll aga vahetamise eest 10 franki.
Jumal tänatud, et nii läks, sest muidu oleks kiri surfhouse´i läinud, kus olen juba tuntud kui parim varustuse lõhkuja.

Lumi lendab, lumi keeb, lumi keerleb suusateel, liugle, liugle, libe suusk, aita leida jõulukuusk.
Võiks kuuse tuppa tuua, aga tead ei mahu.

No comments:

Post a Comment