05 December 2010

Hellõu ka minu poolt!


Käisime just väljas söömas. Minul lõhe pastat ja Maarjal pasta carbonrat kõht täis ja nüüd rullime kodus oma pehmel voodil. See oli minu esimene korralik soe miil pärast päris pikka aega, nimelt õnnestus mul teisipäeval haigeks jääda ja neljapäeva õhtul oli mul veel peaaegu 40 kraadi palavikku ja mõtleisn juba, et Maarja peab üksi trippima hakkama, sest ma lihtsalt suren ära. Õnneks mu vanaema ravis mu terveks ja reede hommikul olin enamvähem konditsioonis, et see tripp siia šveitsimaale ette võtta.
Eile käisime Deftonesi live kuulamas. Ma pole küll enam Deftonesi fänn, aga see mis toimus oli küll uskumatuuuuu, niii niii hea. Jaurasime ikka korralikult ringi ja sõbrunesime kohalikega, et hakkab nagu looma. Ja no appi kui palju ilsaid poisse siin on :D kõik on nii stiilsed ja värvilised ja rõõmsad ning sõbralikud ka veel! Maarja juba tunnistas pärast 30 minutit siin riigis viibimist, et ta on armunud. okou. läheb raskeks ma arvan. hahaha. Täna hommikul oli mul meeeletu peaavalu, nii et ma olin voodihaige ja Maarja käis üksi mäel. Igatahes ma vajasin seda taastumispäeva, et nüüd korralikult see elu siin käsile võtta !
Praegu on mäeolud suht jäised ja kõik runid pole veel avatud + pargiatraktsioonid seisavad ka veel nurgas ja ootavad mäele paigutamist. Järgmine nädalavahetus peaks siin toimuma LAAX Juunioride Open, seega park peaks vist selleks ajaks ilmselt valmima. Pipe oli küll HUGE lihtsalt.
Homme on meil plaan minna kuhugi poodi ja osta endale veekeeeetja, sest meil on juba kopp ees sellest soojast kraaniveest, mida me teeks kutsume. Ja kuna meil ei ole kööki, siis saab mingit säästusööki vähemalt teha, sest me ei jaksa ennast alatoita enam ja need bensuka sändvitšid on alati mingi hallituse maitsega. Ja et mitte bussipileti raha maksta lähme paneme lauad alla sõidame üles ja sealt teise linna, pärast ostu sooritamist paneb Maarja veekeetja endale seljakotti ja smuugeldame ta endale kenasti koju :D lugege kindlasti järgmist postitust siis saate teada kuidas veekeetja tripp kulges :D
Ja nüüd ongi nii, et võiks mingi mõnusa une teha, et homme veekeetjat ostma minna! njaaaks.
Jääge moodsaks!

No comments:

Post a Comment