04 December 2010

Mida me halba oleme teinud, et meid sellise eluga karistatakse?

Eile kella 13.00 paiku maandusime ja hakkasime oma HEAVY-dega matkama. Käe otsas siis viisakas 32kg.

Lennujaamast läksime rongi peale ja siis pärats istusime bussi peale ümber. Mul jäi karp lahti lihtsalt millised rongid siin on ja üleüldse mis elukeskkond.Teate see riik lõhnab lihtsalt rikkuse ja puhtuse järgi(pole ühtegi prügi maas näinud)- igal pool on mingi värske lillelõhn:DEi ole siiani peale meie lauasaabaste haisu mitte üheski kohas ebameeldivat aroomi tundnud.
Okei..nii kella 7 ajal jõudsime siis Laaxi 1160 meetri peale. Bussist maha tulles tuli meil lihtsalt pisar silma- see õnnetunne, et jõudsimegi kohale oli liiga võimas- uskumatu kaua me seda ootasime. Siis läksime võtsime oma toa võtmed ja sammusime Personalhouse´i. Me maja, kus elame on kolmekordne, kus elavad siis kõik töötajad, kes siin igalpool Laaxis töötavad. Eriti cool, et iga ukse taga seina najal on kas kellegi lumelaud või suusad. Ehk siis kõik inimesed on siia tulnud hooajaks töötama/sõitma.

Tuba on meil kuskil 25 ruutmeetrit koos vannitoaga.

Ja mis vaade aknast!!! Õhtul kui jõudsime siis ei näinud midagi mis me ümber on. Hommikul ärkasin, tõmbasin kardinad akna eest ja karjusin lihtsalt APPPPPPPPPPPPPPI. Sest igal pool ümber ringi paistid mäed.

Ärkasime täna 9 paiku, jõime kuuma teed(loe: lasime kraanist kuuma vett, sest meil pole veekeetjat) ja läksime tõime enda hooajapiletid ära.
Kella 12 paiku hakkasime gondliga mäkke sõitma. Tõstuk on kodust 100 meetri kaugusel.
Ja rada lõppeb meie ukse ees põhimõtteliselt. Kui valus vaade see silmadele oli. Kõrgeim tipp on 3018meetrit.

Täna võtsime rahulikult, sest keskus on niivõrd suur, et juba täna jõudsime veits ära eksida.
Homme plaan varakult mäele minna ja meie töökoht üle vaadata, mis asub siis 2670 meetri peal ja kus on väääga külm.
aaa üks pisike pipe jäi ka tee peale

Peale mäge käisime poodides, mida me kartma hakkasime. Nimelt siin on iga nurga peal poed nagu surfhoused-BOARDER WORLD
- hullemad veel!! No ja see valik on lihtsalt üüratu! Kardame palgapäevi juba, mis siis et tööl veel ei käi :D

Pärast käisime Freestyle academy avamisel.Ehk siis siuke koht,kus on batuudid, rula sisepark, ja kolm sisehüpet või kuidas iganes seda ka ei kutsuta:D

Kahju lihtsalt, mis õnnega need sveitslased üle on valatud. Mis elu siin elatakse! Kas nad ikka ise ka teavad:D
Täna esineb siis Deftones Riders Palaces, kuhu meil kindel minek.

Me lihtsalt kardame enda elude pärast:D Ja ei saa siiani aru, miks me siin oleme:DD
Ja see on alles teine päev sveitsis.